Optymalizacja GME poprzez pomiar jego wyników

Wykształcenie medyczne absolwentów w USA (GME) jest przedsięwzięciem o wysokich stawkach, mającym na celu ciągłe dostarczanie lekarzy zdolnych do zapewnienia doskonałej opieki, rozwoju nauki i świadczenia opieki zdrowotnej oraz przygotowania tych, którzy później wypełnią swoje buty. Skąd wiemy, czy trafiamy na znak. Niestety, żaden system nie istnieje, aby śledzić, jak dobrze osiąga się cele GME. W ostatnich raportach wezwano do zasadniczej reformy treści, struktury, zarządzania i finansowania.1,2 Trudno jednak rozwiązać problemy związane z GME bez wiarygodnych, systematycznych danych. Wprowadzono znaczące zmiany, takie jak programy oparte na kompetencjach i limity godzin pracy, ale bardziej znaczący przegląd projektów i dostaw GME pozostaje nieuchwytny.
W 2014 r. Komitet Instytutu Medycyny (obecnie Narodowa Akademia Medycyny) zalecił wykorzystanie funduszy federalnych jako dźwigni w celu wzmocnienia GME, ale brak danych na temat wyników stanowił barierę w opracowywaniu konkretnych propozycji politycznych. brak konkretnych wskaźników GME utrudnia ocenę interwencji edukacyjnych. Dane o wynikach nie tylko pomogłyby w udokumentowaniu zwrotu z rocznych inwestycji w GME w wysokości 15 miliardów dolarów rocznie (co jest wielokrotnie zagrożone), ale także utorowałyby drogę do poprawy tego zwrotu. Ocena wpływu poszczególnych absolwentów, wyników programów i zbiorowego wkładu naszego systemu GME pomogłaby w podejmowaniu decyzji politycznych i ułatwiałaby wysiłki na rzecz rozwoju GME opartego na dowodach.
Pierwszym krokiem jest wypracowanie konsensusu co do oczekiwanych rezultatów. Tradycyjnie oczekuje się, że programy GME dadzą jeden prosty wynik: kompetentnych lekarzy gotowych do niezależnej praktyki. Niedawno zasugerowano inne obowiązki, takie jak tworzenie siły roboczej dostosowanej do potrzeb społeczeństwa w zakresie mieszania specjalizacji, dystrybucji geograficznej i różnorodności dostawców. GME produkuje również lekarzy-badaczy, którzy pracują nad rozwojem biomedycyny i opieki zdrowotnej oraz edukatorów klinicznych, którzy przygotowują kolejne pokolenie. Inne potencjalne wyniki obejmują wkład w społeczności lokalne dokonywane przez programy GME, niezależnie od tego, gdzie praktykują ich absolwenci.
Kiedy uzgodnimy kluczowe wyniki, należy określić spójne wskaźniki. Niezwykle mało informacji jest formalnie śledzone we wszystkich programach GME lub instytucjach edukacyjnych. Ta niedostatek danych utrudnia odpowiedź na ważne pytania. Czy specjalistyczna mieszanka absolwentów pokrywa się z potrzebami. Jakie aspekty tła lub treningu lekarza najsilniej korelują z praktyką w obszarze niedostatecznym. W jaki sposób liczba procedur wykonywanych podczas szkolenia lub stopień udzielonego nadzoru odnoszą się do poziomu kompetencji lekarza w zakresie niezależnej praktyki. Jakie podejścia edukacyjne – i które programy – dają absolwentom, którzy zapewniają optymalną opiekę lub produkują stypendia, które przekształcają opiekę zdrowotną.
Obecnie kompetencje poszczególnych mieszkańców i kolegów oceniane są na poziomie programu za pomocą różnorodnych narzędzi i podejść – zwykle opartych na subiektywnych ocenach, w których, jak w fikcyjnym jeziorze Wobegon Garrisona Keillora, każdy jest ponadprzeciętny . Kierownictwo akredytacji Rada ds. Edukacji Medycznej Absolwenta (ACGME) w zakresie definiowania kluczowych kompetencji i wdrażania kamieni milowych w poszczególnych specjalnościach ustanowiła spójne oczekiwania co do tego, co powinni robić lekarze, ale gotowość do niezależnej praktyki jest potwierdzana przez każdego dyrektora programu GME w momencie ukończenia studiów.
[więcej w: trascodent, m jak miłość kasia w ciąży, dolargan cena ]

Powiązane tematy z artykułem: dolargan cena m jak miłość kasia w ciąży trascodent