Optymalizacja GME poprzez pomiar jego wyników cd

Próba na dużą skalę może następnie ocenić konkretne interwencje, ułatwione rutynowym śledzeniem spójnych wskaźników w całym kraju. Harmonogram sprzyja podejmowaniu tego złożonego wyzwania. ACGME robi postępy w ocenie kompetencji mieszkańców, ABMS pracuje nad zapewnieniem ciągłej kompetencji praktykujących lekarzy, a płatnicy i organizacje dostawców coraz częściej śledzą i oceniają jakość, bezpieczeństwo i wartość. Coraz szersze stosowanie technologii informacji o zdrowiu i wyraźne kliniczne punkty końcowe (w tym środki zgłaszane przez pacjentów) ułatwią śledzenie na dużą skalę wskaźników związanych z GME. Tymczasem organizacje regulacyjne wykazują gotowość do zapewnienia wyłączeń na badania GME na dużą skalę, takie jak randomizowane próby limitów godzin pracy4 i pilotażowy program szkoleniowy oparty na kompetencjach, zainicjowany przez Stowarzyszenie Amerykańskich Collegów Medycznych.5 Ponadto rosnące wymagania w zakresie przejrzystości a odpowiedzialność, wraz z zagrożeniami dla finansowania GME, sprawia, że wysiłki te stają się jeszcze pilniejsze. Wreszcie, GME może być w stanie wyciągnąć naukę z bieżących wysiłków na rzecz zwiększenia odpowiedzialności w szkolnictwie wyższym poprzez raportowanie wyników.
Zdefiniowanie i wdrożenie mierników wyników GME wymaga najpierw uzgodnienia, które wyniki są istotne. Prawidłowe i wiarygodne wskaźniki powinny być oparte nie tylko na tym, co jest mierzalne teraz, ale także na danych, które mogą stać się dostępne w przewidywalnej przyszłości. Ponadto będziemy musieli ustalić, kto powinien być odpowiedzialny za śledzenie i raportowanie danych, jak można zapewnić uczestnictwo i jak finansować ten proces. Łączenie obowiązkowej sprawozdawczości wspólnych elementów danych z federalnym finansowaniem GME jest jednym podejściem, które może potencjalnie zostać rozszerzone o nieakredytowane szkolenia podspecjalizacyjne, które odbywają się bez finansowania federalnego, ale w ramach instytucji, które go otrzymują.
Konieczne będzie zajęcie się problemami między prywatnością a przejrzystością w celu ustalenia, czy dane indywidualne, programowe lub instytucjonalne powinny być możliwe do zidentyfikowania i kto powinien mieć do nich dostęp. Wezwania do większej odpowiedzialności będą miały znaczenie dla upublicznienia co najmniej wskaźników instytucjonalnych, regionalnych i krajowych dla badaczy w relacyjnych bazach danych, które ułatwią analizy. Zgłaszanie danych identyfikujących poszczególnych lekarzy będzie kontrowersyjne (pomimo rosnącej częstości występowania), ale większość wartości tego wysiłku można uzyskać za pomocą zidentyfikowanych danych. Aby czerpać korzyści z gromadzenia różnych wskaźników GME, naukowcy zajmujący się danymi będą musieli współpracować z edukatorami i decydentami, aby przeanalizować dostępne informacje i zaplanować projekty badawcze w celu ich rozszerzenia.
Narodowe akademie nauk, inżynierii i medycyny, wspierane przez kilka innych organizacji, zorganizują październikowe warsztaty (http://nationalacademies.org/hmd/Activities/Workforce/GMEoutcomesandmetrics.aspx), aby zaangażować uczestników w badanie i udoskonalenie tego wizja. Jeśli instytucje szkoleniowe, organizacje zawodowe, grupy regulacyjne i ustawodawcy przyjmą ten wysiłek, jego owoce mogą zwiększyć dostępność i skuteczność lekarzy jako opiekunów, badaczy i wychowawców, aby lepiej spełniać potrzeby zdrowotne społeczeństwa.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 4 października 2017 r. O godzinie.
Author Affiliations
Od Massachusetts General Hospital, Partners HealthCare i Harvard Medical School – wszystko w Bostonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
Weinstein D, krzesło. Zapewnienie skutecznej siły roboczej lekarzom w Stanach Zjednoczonych: zalecenia dla absolwentów edukacji medycznej w celu zaspokojenia potrzeb społeczeństwa – druga z dwóch konferencji: zawartość i format GME. Nowy Jork: Josiah Macy Jr. Foundation, 2011.

2. Eden J, Berwick D, Wilensky G, wyd. Absolwent edukacji medycznej, która spełnia potrzeby zdrowotne narodu. Washington, DC: National Academies Press, 2014.

3. Asch DA, Nicholson S, Srinivas S, Herrin J, Epstein AJ. Ocena położniczych programów rezydentnych z wykorzystaniem wyników leczenia pacjentów. JAMA 2009; 302: 1277-1283
Crossref Web of Science Medline
4. Bilimoria KY, Chung JW, Hedges LV, i in. Krajowe badanie kliniczne z randomizacją na temat liczby godzin dyżurnych w treningu chirurgicznym. N Engl J Med 2016; 374: 713-727
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
5. Stowarzyszenie American Medical Colleges. Edukacja w pediatrii na stronie głównej Continuum (projekt EPAC) (https://www.aamc.org/initiatives/epac).

Zamknij odniesienia
Komentarze (4)
Uprawnienia
Ryciny / Media
Wywiad audio
Wywiad z dr. Debrą Weinstein na temat potrzeby spójnych wskaźników do oceny programów GME i ich absolwentów. (10:04) Pobierz
[przypisy: nfz rzeszów sanatoria kolejka, dolargan ulotka, hoger lubliniec ]

Powiązane tematy z artykułem: dolargan ulotka hoger lubliniec nfz rzeszów sanatoria kolejka