Emergency Legal Authority i the Opioid Crisis cd

Państwa różnią się pod względem zakresu, w jakim wspierają MAT poprzez Medicaid, a dostęp można poprawić poprzez zminimalizowanie wymagań dotyczących wcześniejszych zezwoleń lub usunięcie limitów życia dla MAT. Aby rozszerzony dostęp do MAT był znaczący, dostawcy muszą zostać przeszkoleni w tym zakresie. W ramach oświadczenia awaryjnego państwa mogłyby zwiększyć możliwości szkoleniowe dla usługodawców w połączeniu z ich państwową licencją medyczną lub kontynuować naukę medyczną. Ponadto uprawnienia awaryjne mogłyby zostać użyte w celu tymczasowego zniesienia wymogów dotyczących określonego licencjonowania dla określonych typów dostawców usług medycznych, umożliwiając specjalistom medycyny uzależnień wdrożenie ich w obszarach wymagających największej potrzeby natychmiastowych usług MAT.
Ciągłe wysiłki mające na celu ułatwienie dostępu do naloksonu mają kluczowe znaczenie, o czym świadczy niemal powszechne skupienie się na naloksonie w istniejących oświadczeniach o stanie związanym z opioidami. W szczególności dostęp do naloksonu i szkolenia dla osób świeckich powinny być traktowane priorytetowo. Wydając stałe zlecenie w połączeniu z oświadczeniem awaryjnym, państwa mogą zezwolić farmaceucie na wydawanie naloksonu osobom, które wcześniej nie otrzymały recepty. Dzięki deklaracji kryzysowej państwa mogą również przeznaczyć fundusze na szkolenia środowiskowe w administracji naloksonu dla osób świeckich lub na zakup naloksonu do dystrybucji do szkół lub innych instytucji państwowych.
Chociaż zachorowalność i śmiertelność związana z uzależnieniem od opiatów stanowią wyzwanie dla zdrowia publicznego inne niż w wcześniej zadeklarowanych sytuacjach wyjątkowych, obowiązują te same podstawowe zasady, w tym potrzeba odpowiedniego procesu, bieżącego przeglądu i innych gwarancji prawnych dla wrażliwych grup. Ostatnia federalna deklaracja nadzwyczajna uzupełni, a nie zastąpi deklaracje państwowe. Federalne siły awaryjne mogą potencjalnie obejmować różne działania, takie jak rozmieszczenie usługodawców z publicznej służby zdrowia lub kroki mające na celu obniżenie ceny kluczowych leków, w tym naloksonu. Na razie jednak pierwszą linią ratunkową w odpowiedzi na epidemię opioidową pozostają państwa. Deklaracje awaryjne są jednym z narzędzi, które państwa mogą wykorzystywać w ramach wielowymiarowego wysiłku na rzecz zapobiegania i łagodzenia skutków.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 15 listopada 2017 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Zdrowotnej i Zarządzania oraz Centrum Badań nad Urazami i Polityki, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Narodowy Instytut ds. Narkomanii, Krajowe Instytuty Zdrowia. Przedawkowanie zgonów. Zmieniony we wrześniu 2017 r. (Https://www.drugabuse.gov/related-topics/trends-statistics/overdose-death-rates).

2. Rutkow L, Vernick JS, Alexander GC. Więcej stanów powinno regulować kliniki leczenia bólu, aby promować zdrowie publiczne. Am J Public Health 2017; 107: 240-243
Crossref Web of Science Medline
3. Komisja ds. Zwalczania Narkomanii i Kryzysu Opioidów. Wstępny projekt raportu. Lipiec 2017 (https://www.whitehouse.gov/sites/whitehouse.gov/files/ondcp/commission-interim-report.pdf).

4 Rutkow L. Analiza zgłoszeń awaryjnych stanu zdrowia publicznego. Am J Public Health 2014; 104: 1601-1605
Crossref Web of Science Medline
5. Haffajee R, Parmet WE, Mello MM. Czym jest nagły wypadek zdrowia publicznego. N Engl J Med 2014; 371: 986-988
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
[przypisy: myo inozytol, czerwienica prawdziwa rokowania, nerw twarzowy ]

Powiązane tematy z artykułem: czerwienica prawdziwa rokowania myo inozytol nerw twarzowy